Celotělový výpad

17.09.2019

Tato série zničí Vaše nohy a horní část zad, trratézy, bicepsy a břicho.

Dělat cvičení pomocí pozice Zercher bylo v poslední době a z dobrého důvodu trendy. Když umístíte činku do ohybu loktů a provedete tradiční složené pohyby, stane se něco v pohodě.
Použití této variace pro dřep, výpad nebo nos je neuvěřitelně efektivní způsob, jak zatloukat horní část zad, pasti, bicepsy a abs. Pohodlí s velkými činky v poloze Zercher nejen vytvoří "jho", ale také vyvine neprůstřelnou středovou část, která dokáže odolat velkým nákladům pro standardní výtahy.
Problém s pozičními cviky Zercher spočívá v tom, že většina zvedáků je omezena tím, kolik jich dokážou držet, alespoň dokud svaly horní části těla nedosáhnou síly dolní části těla. Trup nebo biceps buď selže jako první. To ponechává nohy bez velkého podnětu pro sílu nebo hypertrofii.

Skvělý způsob, jak tento problém vyřešit, je použít mechanickou kapku různých druhů. Typická sada mechanických kapek zahrnuje úpravu cvičení po bodu selhání, aby se usnadnilo a umožnilo další opakování.
V tomto případě poté, co dosáhnete selhání trupu / bicepsu v poloze Zercher, upustíte lištu, přepnete činky a zakončete nohy tradičními činky. To vám umožní sklízet všechny výhody použití polohy Zercher a rozbít nohy ve stejné sadě.

Jak to udělat

  1. Proveďte 2 sady výpadů Zercher ve vašem preferovaném rozsahu opakování, ale nechte 1-2 opakování v nádrži na každé sadě.
  2. Umístěte činky, které přidávají až 75% celkového zatížení použitého pro výpad Zercher, blízko místa, kde jste ukončili první 2 sady.
  3. Na třetí a poslední sadě proveďte Zercherův výpad k selhání, příkopu činku, uchopte činky a dělejte výpady, dokud se forma nerozpadne.

Zdroj : www.t-nation.com/training/tip-the-full-body-lunge